Софіївський дошкільний навчальний заклад "Чайка
Опис
В закладі працює :
- 11 - педагогів
- 18 - обслуговуючий персонал
Мова освітнього процесу - українська
Заклад відвідує: 86 дітей
Проектна потужність - 140 місць
Рік забудови - 1965 рік
4 вікові групи
- група раннього віку "Сонечко"
- молодша група "Метелики"
- середня група "Дзвіночок"
- старша група "Веселка"
Умови навчання для дітей з особливими потребами в закладі: задовільні та відповідають вимога базового компонента дошкільної освіти
Педагогічний колектив:
Магеря Любов Іванівна |
Білоус Тетяна Анатоліївна |
Климчук Юлія Степанівна |
Завідувач |
Інструктор з фізкультури |
Практичний психолог |
Сегедій Людмила Іванівна |
Орлова Тетяна Володимирівна |
Танінець Юлія Сергіївна |
Музичний керівник |
Вихователь-методист |
Вихователь |
Надрага Тетяна Вікторівна |
Коваленко Яна Анатоліївна |
Демченко Лариса Петрівна |
Вихователь |
Вихователь |
Вихователь |
Шарпило Олена Володимирівна |
Бондаренко Наталя Григорівна |
Магеря Тетяна Михайлівна |
Вихователь |
Вихователь |
Вихователь |
У комунальному дошкільному навчальному закладі "Чайка" Софіївської селищної ради станом на 01.09.2021р. вакантних посад немає. Заклад укомплектований відповідно до штатного розпису.
Працюємо:
за програмою розвитку дитини дошкільного віку "Українське дошкілля" та програмою розвитку дітей старшого дошкільного віку "Впевнений старт"
Використовуємо парціальні програми:
- програма художнього виховання, навчання й розвитку дітей 2-6 років«Кольорові долоньки» (І.О. Ликова);
- програма з фізкультурно-корекційної роботи у дошкільних навчальних закладах за авторською естетико-оздоровчою системою "Горизонтальний пластичний балет" (М. М. Єфименко);
- Казкова фізкультура. Парціальна програма з фізичного виховання для дітей раннього та дошкільного віку Єфименко М. М.
Заклад працює над проблемою:
4 К – ключові навички 21 століття
«Модель «4К» у розвитку soft skills навичок як основа формування самоефективності особистості дошкільників – майбутніх першокласників в освітньому просторі Нової української школи» (2020-2023 рр.)
I етап – концептуально-діагностичний (2020-2021)
II етап – практичний (системний) (2021-2022)
III етап – підсумковий (2022-2023)
Пріоритетні завдання на 2021/2022 навчальний рік:
- Поглибити роботу щодо впровадження в освітній процес ідей сталого розвитку. Сприяти формуванню у дошкільників мотивації до дій і моделей поведінки, орієнтованих на сталий стиль життя: ресурсозбереження, охорону життя і збереження здоров’я, ефективне спілкування та побудову гармонійних стосунків з оточенням.
- Спрямувати роботу педагогічного колективу на розвиток творчої особистості дошкільника шляхом створення умов для своєчасного виявлення природних задатків і здібностей дитини.
- Забезпечити ефективність освітнього процесу шляхом підвищення інформаційної компетентності та медіаграмотності педагогів та створення єдиного інформаційного простору засобами ІКТ та технічних засобів навчання.
- Продовжувати втілювати педагогіку партнерства з родинами та громадкістю щодо надання якісної дошкільної освіти завдяки розширенню форм та видів співпраці з ними, прозорості та відкритості роботи закладу через роботу веб-сайту, створення відкритих груп в соціальних мережах.