Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до новин

Як наразі здійснюється обслуговування клієнтів служби зайнятості?

Новина
24.09.2020

 

На період карантину прийом громадян у центрах зайнятості відбувається з певними обмеженнями з урахуванням вимог, викладених у постанові Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 №641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (із змінами), а саме:

  • відвідувачі мають перебувати у приміщенні центру зайнятості в одягнених засобах індивідуального захисту, зокрема, респіраторах або захисних масках, що закривають ніс та рот, у тому числі виготовлених самостійно;
  • під час перебування у приміщенні центру зайнятості відвідувачі мають дотримуватися соціальної дистанції не менше 1,5 метра;
  • працівники центру зайнятості можуть обмежувати чисельність осіб, які одночасно перебувають у приміщенні центру зайнятості.

 

Всі консультації, пов’язані з отриманням соціальних послуг та матеріального забезпечення, можуть надаватися як безпосередньо у приміщеннях центрів зайнятості при особистому відвідуванні особи, так і засобами дистанційної комунікації (телефоном, електронною поштою, месенджерами тощо).

Громадяни, які виявили намір отримати статус безробітного, подають відповідні заяви у такі способи:

  • особисто, під час відвідування центру зайнятості;
  • через портал державних послуг «Дія», за наявності кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

 

На період карантину надання статусу безробітного та призначення допомоги по безробіттю відбувається у перший день після подання особою відповідних заяв та документів (на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2020 №244, якою внесено зміни до «Порядку реєстрації, перереєстрації безробітних та ведення обліку осіб, які шукають роботу», затвердженого постановою КМУ від 19.09.2018 № 792).

Нагадуємо, що основний обов’язок зареєстрованого безробітного – здійснювати активні дії щодо пошуку роботи та власного працевлаштування!

Пам’ятайте, що основна функція державної служби зайнятості – сприяння у працевлаштуванні зареєстрованих безробітних та осіб, які шукають роботу!

Отримуйте консультації щодо актуальних вакансій, допомогу у складанні резюме. Фахівці центрів зайнятості шукають для безробітних підходящі вакансії, пропонують підібрану роботу та проводять попередні узгодження з роботодавцями.

 

Права та обов'язки зареєстрованих безробітних - https://is.gd/13jqJI

Правила взаємодії безробітних із центром зайнятості в період карантину - https://is.gd/MJSkRO

Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше